Elsősorban cégeknek, közép- és felsővezetőknek, csapatoknak, csoportoknak ajánlom.

Coaching típusok:

  1. Proaktív coaching
  2. Business coaching
  3. Executive coaching
  4. Team coaching
  5. Középvezetői coaching

Melyek az üzleti coaching előnyei?

A coaching egy rendkívül hatékony, személyes fejlesztő módszer, mely eredményorientált, és költséghatékony. A coaching folyamatnak időtartama, célja, stratégiája van, mely áttekinthető kontrollálható. Az egyént, és vagy csoportot inspirálom, fejlesztem, motiválom. A résztvevő személy, és vagy szervezet számára az itt és most „cselekvési program bekapcsolását” elindítva, szemben az eddigi nem megfelelő döntések, probléma megoldásokból eredő konfliktusos helyzetekre ad megoldást. A megoldás megtalálása és a cselekvés hatékonysága, gyakran katartikus élményt nyújtanak.

Az üzleti eredményesség és a növekedés a cél.

Business coaching

A business coaching ülések során ügyfelemnek abban segítek, hogy meg tudja fogalmazni céljait, az azokat akadályozó tényezőket. Majd támogatom, hogy felismerje, mit és hogyan kell másképp tennie, hogy jelentős áttörést érjen el céljai megvalósításában.

A proaktív coaching egy olyan megközelítés és módszer, mely a már meglévő tudására, kompetenciáira és erőforrásaira épül, mely egy meghatározott rendszer és módszertan szerint vezetett, konzultációk és cselekvések sorozata.

Az 1-1,5 órás business és proaktív coaching üléseket egy, vagy kétheti rendszerességgel tartjuk meg.

Középvezetői coaching

Cégek középvezetői, számára inspiráló fejlesztési módszer. Az elakadások feltárása, mely gátló tényező az eredményességben, egy új, friss megközelítéssel, más szempontok figyelembevételével és alkalmazásával, támogatja a felismerést és a továbblépést. Abban támogatja az ügyfelet, hogy túlléphessen az egyes részeiben téves beidegződéseken, régi sémákon és gondolkodáson. Döntéshozatali kompetenciák fejlesztése, reziliens gondolkodás, gyors cselekvési programok alkalmazása, végrehajtása, sratégiai gondolkozás.

Executive coaching

A felsővezetők fejlesztését szolgáló executive coaching során a csúcsvezetőt erősítjűk, kompetenciáit fejlesztjük, eszköztárát bővítjük. A vállalati coaching célja a problémamegoldó képesség fejlesztése, döntéshozó kompetenciák növelése, figyelembe véve a szakmai tényezőket és célokat. Stratégiai gondolkodás, priorizálás, kapcsolatteremtés, motiválás, időgazdálkodás, bizalomépítés. A vezetői tudás és tapasztalat új irányú, célzott alkalmazásával növelhető a személyes és a szervezeti eredményesség.

Team coaching

Célja, hogy a csapat képessége, teljesítménye, hatékonysága növekedjen. Az eredmények elérése érdekében, fejlesztjük és összehangoljuk a csoport résztvevőiben már meglévő képességeket, és abban támogatjuk, hogy elérjék az általuk kitűzött célokat. Coach irányítása és közbeavatkozása mellett, a témákon közösen dolgoznak azok a vezetők akik semmilyen függőségi viszonyban nem állnak egymással, egy meghatározott kompetenciák mentén zajló fejlesztési folyamatban.
Új team indulásánál, üzleti, stratégiai cél kijelölésekor hasznos ez a forma. Csoportos és egyéni üléseket is tartalmaz, több órát igénylő, vezetői csapatmunka.
Első alkalommal a team gyors és hatékony megállapodást köt, kijelöli a közös célokat, kidolgozza a cselekvési programot. A további alkalmak során megfigyeljük és elemezzük a feladat végrehajtását, és annak eredményeit.

 

Coach segítségével Ön vagy munkatársa saját erőforrásaira támaszkodva fejlesztheti kompetenciáit.

A coaching akkor segít, ha:

  • egy nehéz feladat elvégzésében elakadt,
  • ha az eddigi „sémái” nem válnak be,
  • ha változni és változtatni szeretne,
  • ha nincs birtokában a design gondolkodásnak
  • ha nem megfelelő a konfliktus kezelése
  • problémamegoldását javítaná,
  • sikeresebb, hatékonyabb akar lenni,
  • új munkahelyi kihívás előtt áll,
  • jobb vezető akar lenni,
  • egyensúlyt teremtene életszerepei között,
  • munkáját és magánéletét szeretné összhangba hozni,
  • nem vagy nehezen bírja a stresszterhelést
  • fejleszteni kreativitását
  • reziliens szeretne lenni
  • ha mint vezető elakadt, és vagy a kiégés tüneteit észleli

Etika:

Coach és ügyfél között bizalmi kapcsolat jön létre ezért egy titoktartási szerződést kötünk.
A teljes folyamat 10-12 alkalomból áll.
Egy adott problémakörre fókuszálva 4-6 alkalom
Az első alkalommal mindkét fél felméri, hogy tud-e, akar-e a másik féllel dolgozni: a „kémiai találkozó”.

Kérem, tekintse át coaching programjaimat!

Érdeklődés esetén vegye fel velem a kapcsolatot, elérhetőségeim egyikén, vagy töltse ki a jelentkezési lapot és hamarosan megkeressük Önt ajánlatunkkal.